Groupon România – partea a 2-a

Încă e pe prima pagină primul post despre Groupon România (ca o dovadă a faptului că n-am mai scris ceva nou de mult). Mă documentasem parțial și pentru partea a 2-a dar poate nici nu vedea lumina zilei dacă fraierul ăla care s-a fript odată cu Groupon nu insista.

De data asta clientul a achizitionat voucher-ul în mod normal, a încercat să-l utilizeze în perioada de valabilitate însă comerciantul a refuzat să presteze serviciul pe motiv că este foarte aglomerat. Prin urmare clientul încearcă să recupereze banii de la Groupon. Discutia avută pe mail este mai jos :

 

1.

 Am achizitionat de la dv. un voucher pentru urmatoarea oferta:

https://www.groupon.ro/deals/……………..

Din pacate, partenerul nu poate onora voucher-ul pana la data expirarii (in ultimele saptamani a fost ocupat la capacitate maxima), si ca urmare m-a indrumat catre dv. pentru returnarea voucher-ului.

Va rog sa ma ajutati cu returnarea voucher-ului si recuperarea sumei platite.

Multumesc,

 

2.

Buna ziua,

Va multumim ca sunteti alaturi de Groupon.

Singura posibilitate de anulare a voucherelor este ca banii sa fie reversati in contul dumneavoastra de pe Groupon.ro sub forma unui bonus pe care sa il utilizati la urmatoarele oferte.

In cazul in care sunteti de acord cu aceasta situatie, am rugamintea sa-mi comunicati acest lucru printr-un reply la acest e-mail ca sa pot initia procedura de refund.

Ramanem la dispozitia dvs pentru informatii suplimentare.

O zi buna!

Luminita Sapera

 

3.

    Din pacate, este extrem de putin probabil sa gasesc un alt voucher care sa coste fix aceeasi suma. Ca urmare, prefer returnarea banilor.

Atat pe baza politicii dv. de returnare (asa cum apare ea pe site), cat si pe baza cazurilor #xxxxx – #xxxxx, sunt convins ca se poate gasi o solutie. Chiar daca ea presupune sa suport din nou penalizarea data de diferenta de curs valutar dintre cumpararea voucher-ului si returnarea banilor.

Multumesc,

 

4.

Buna ziua,

 

Dupa cum v-am comunicat in mailul anterior, avand in vedere ca voucherul a fost achizitionat in luna mai, adica acum foarte mult timo, va stam la dispozitie cu anularea lui insa doar sub forma de bonus.
Acest bonus are valabilitate 12 luni si il puteti utiliza la oricare alta oferta de pe site.

 

 

O zi buna!

 

 

 

 

Luminita Sapera

 

5.

  Din nou ma vad obligat sa citez de pe site-ul dv ( http://www.groupon.ro/faq ). Sublinierile imi apartin.

——
Ce se intampla daca partenerul Groupon nu isi poate onora promisiunea?

In situatia in care nu iti poti valorifica voucherul, *ne vom asigura ca iti vei primi banii inapoi*. Trebuie doar sa iei legatura cu Groupon.ro, de luni pana vineri, intre orele 09.30 – 18.00, la numerele de telefon 021 210 10 29 si 021 210 26 03 sau prin e-mail, la [email protected]. Suntem mereu alături de tine!

—–

Ce informatii sunt necesare pentru a procesa returul meu?

Avem nevoie de la tine de un e-mail trimis de pe adresa asociata contului Groupon cu numele tau, codul de voucher si codul de securitate al voucherului, numele ofertei si data achizitiei. In termen de 48 de ore se va trimite cererea catre procesatorul nostru de plati, iar*returnarea banilor in cont *dureaza intre 5 și 10 zile lucratoare. Nu te speria totusi, in majoritatea cazurilor nu dureaza asa de mult :-)

—–

Nu vad nicaieri vreo precizare legata de data achizitionarii voucher-ului. Ca urmare, nu pot sa inteleg motivul pentru care folositi acest lucru ca si argument.

Am incercat sa folosesc voucher-ul in mod corect, in perioada sa de valabilitate, si am fost refuzat de catre comerciant.Tinand cont ca am platit un serviciu care NU poate fi prestat din motive independente de vointa mea, mi se pare normal sa imi pot recupera banii.

Astept de la dv. o solutie care sa presupuna ori prestarea serviciului platit de mine, ori returnarea sumei, *in conformitate cu regulile publicate pe site-ul dv.*

Imi puteti oferi o astfel de solutie, sau trebuie sa ma adresez autoritatilor competente?

Multumesc,

 

6.

Buna ziua,

Eu asta va si comunicam in mailurile anterioare, voucherul poate fi anulat astfel incat sa primiti contravaloarea lui inapoi.
Bonusul reprezinta bani virtuali ce ii puteti utiliza pentru a achizitiona oricare alta oferta de pe site.
Dupa cum puteti citi pe voucher, acesta poate fi anula intr-o anumita perioada. Desi a trecut acea perioada, noi totusi va stam la dispozitie cu anularea voucherului, insa doar sub forma de bonus.

O zi frumoasa!

Luminita Sapera

7.
   Am înțeles. Deci informațiile publicate de dv. pe site ( “In situatia in care nu iti poti valorifica voucherul, ne vom asigura ca iti vei primi banii inapoi.” ) nu sunt altceva decât modul în care vă mințiți clienții pe față. Pentru că sunt convins că și pentru dv. este evidentă diferența dintre „returnarea banilor în cont” (așa cum, repet, este scris pe site!) și „sub formă de bonus”.Haideți să întreb altceva – dacă îmi returnați acel „bonus”, el poate fi folosit pentru plata parțială a unei alte oferte? ( din acest „bonus” de 129 ron pot cumpara o oferta de 80 RON si una de 60 RON, achitand pentru cea de-a doua doar diferenta de 11 RON? )
Și cireașa de pe tort/bomboana de pe colivă este asta : http://www.groupon.ro/politica-returnare . Sau screenshot :
A doua oara, da ? Poate nu știți cum funcționează schema Groupon. Partenerul respectiv vede banii mult după terminarea promoției timp în care trebuie să presteze serviciile în avans. Și când se întâmplă câte una din asta (și de data asta partenerul nu avea nici o vină, au fost aglomerați peste capacitatea lor și nu au putut face față) groupon se cam spală pe mânuțe.
Hai să mai adăugam la astea și ce vă spuneam eu în articolul precedent. Și anume faptul că Groupon salvează datele de pe carduri. Tot dintr-un schimb de mail-uri am aflat că lucrează cu Adyen (procesator de plăți olandez pare-mi-se). Partea absolut fantastică este că, dacă stai să te uiți în codul de pe pagina de plată clientul final nu are NICI UN frame încărcat de la adyen. Butonul de submit trimite datele DIRECT către groupon (https ce-i drept însă NU cu un certificat EV cum au procesatorii de plăți decenți) și mai departe clientul NU vede prin ce canal ajung datele lui de la groupon la adyen. Pentru că, într-adevăr, ajung și la adyen. Au fost și ei contactați și au răspuns că cei de la Groupon au singuri posibilitatea de-a șterge din baza de date datele legate de cardurile clienților salvate la Adyen.
Pe mine incapabilitatea asta de-a gestiona în sprijinul clienților și cu o transparență cât mai mare mă sperie suficient de mult încât să stau departe de Groupon România. Și sper să-i fută și cineva cu un ANPC/proces dacă mai fac mult pe deștepții când vine vorba de returnarea banilor.
LE :
Bună ziua,Voucherul dvs de la ………. a fost anulat urmand ca in aproximativ 10 zile lucratoare banii sa fie returnati pe cardul utilizat la tranzactie.O zi buna!Luminita Sapera

De ce paștele mă-sii în România poți să fii civilizat numai atunci când simți penisu-n coaste ?

48 Comments Groupon România – partea a 2-a

  1. Groupon România

    Bună seara,

    În primul rând, dorim să precizăm că ne-ar fi făcut plăcere să ne fi semnalat imposibilitatea de a beneficia de serviciile aferente voucherului achiziționat în perioada sa de valabilitate. Dacă am cunoaște numele partenerului în cauză, am putea să vă oferim și mai multe clarificări în ceea ce privește această situație. În ceea ce privește anularea voucherului, returnarea acestuia în perioada de valabilitate se poate face prin două metode: fie prin returnarea fondurilor pe cardul de unde s-au retras inițial banii, fie sub formă de bonus. În afara perioadei de valabilitate a voucherului, posibilitatea rămasă pentru returnarea contravalorii acestuia este cea sub formă de bonus în contul Groupon, bonus care poate fi utilizat parțial sau total pentru achiziționarea altor oferte Groupon.

    Reply
  2. Groupon România

    În al doilea rând, serviciile prestate de partenerii noștri sunt plătite corespunzător și în termenii stabiliți în contractele pe care Groupon le semnează cu fiecare partener, plățile efectuându-se la timp de fiecare dată, acest lucru fiind și comunicat partenerilor de către persoanele din departamentul dedicat acestui proces.
    Răspunsul oferit de către cei de la Adyen și suntem în permanență dedicați pentru a îmbunătăți acest proces alături de colegii noștri din Germania, care se ocupă de legăturile cu procesatorul de plăți și de care depindem în mod direct pentru buna funcționare a proceselor aferente.
    Suntem mereu transparenți în ceea ce privește procesele noastre, deschiși la discuții sub orice formă, atât timp cât ele se efectuează în metode și cu maniere decente. Așa cum este precizat și pe site-ul nostru, Groupon.ro colaborează cu Protecția Consumatorului pentru a asigura cele mai bune servicii clienților, iar pagina ce cuprinde politica de returnare va fi disponibilă din nou, după efectuarea unei mentenanțe pentru optimizarea site-ului, care are loc în zilele următoare.
    Vă stăm la dispoziție pentru orice alte nelămuriri, cât și pentru validarea sau invalidarea altor informații pe care le aveți.
    O seară frumoasă în continuare!

    Reply
  3. Meekuu

    @Groupon România, clientul respectiv a transmis toate detaliile persoanei de la serviciul suport. Deci pot să pun pariu că aveți deja acele detalii. Vi s-a comunicat inclusiv motivul pentru care partenerul nu poate onora serviciile achiziționate de client. Cum legatura dintre client și partener a fost făcută prin intermediul dvs. iar banii au fost plătiți CĂTRE dumneavoastră mi se pare normal, firesc și legal ca Groupon să returneze banii în cazul în care serviciul nu poate fi onorat. Cam cum este peste tot în lumea asta.

    Cât despre discuția legată de Adyen hai să lăsam limba de lemn și să discutăm cât se poate de sincer și direct. În codul sursă al site-ul dvs. eu VĂD legătura directa prin care transmit datele de card. Si aia nu este către Adyen. Mai precis nu am absolut nici un frame încărcat de la adyen. Am doar către Groupon România. Stiu asta pentru că am testat, am pus inclusiv un Wireshak să văd pe unde pleacă conexiunile. Nu la Adyen asta-i sigur. Deci datele mele ajung la dvs. Iar dacă ajung ȘI la Adyen ajung pe o conexiune pe care eu n-o văd. Dacă mai aducem în discuție și lipsa 3D Secure (cel puțin ultima dată când am comandat eu ceva de la dvs. nu era activ ), un must-have pentru procesatorii de carduri în aceste vremuri aș spune, mă tem că lucrurile nu stau foarte frumos pentru Groupon.

    Deci, punctual, aș dori comentarii legate de informațiile de mai sus. Fără bla-bla-uri de PR că sincer time is money și deja clientul e la al doilea sex-oral primit…

    Reply
  4. Groupon România

    Pentru primul paragraf, am explicat mai sus metoda de returnare a contravalorii voucherului, punctual.
    Pentru al doilea, acest lucru se va remedia în momentul schimbării procesatorului de plată.
    Vă asigurăm că limbajul nu este un “bla-bla” de PR, ci că preferăm o exprimare decentă, corectă din punct de vedere gramatical și care să reflecte situația reală și motivele acesteia.
    O seară bună în continuare!

    Reply
    1. Meekuu

      Eu încă mă uit după corectitudinea gramaticală a acestei minunate fraze :

      “Răspunsul oferit de către cei de la Adyen și suntem în permanență dedicați pentru a îmbunătăți acest proces alături de colegii noștri din Germania, care se ocupă de legăturile cu procesatorul de plăți și de care depindem în mod direct pentru buna funcționare a proceselor aferente.”

    2. Meekuu

      Pentru al doilea, acest lucru se va remedia în momentul schimbării procesatorului de plată.

      Deci cu alte cuvinte nu negați faptul că datele de pe cardurile clienților trec prin serverele dvs. Nu că nu s-ar fi văzut dar măcar e copleșitor să vezi atâta sinceritate…

  5. Meekuu

    Ah, apropos, sunteți de aproape 2 ani pe piața din România. Dacă nici până acum n-ați fost capabili să puneți un text pe pagina cu “politica de returnare” meritați să vă fută clienții prin toate găurile când vă prind…

    Reply
  6. Groupon România

    Pentru comentariul de mai sus am răspuns punctual prin “Așa cum este precizat și pe site-ul nostru, Groupon.ro colaborează cu Protecția Consumatorului pentru a asigura cele mai bune servicii clienților, iar pagina ce cuprinde politica de returnare va fi disponibilă din nou, după efectuarea unei mentenanțe pentru optimizarea site-ului, care are loc în zilele următoare.”. În momentul când mentenanța va fi completă, pagina va fi din nou disponibilă pe site-ul Groupon.

    Reply
  7. bogd13

    Nu pot să nu intervin. Nu de alta, dar… eu sunt fraierul menționat mai sus :) . Și se pare că groupon continuă să ia clienții de fraieri!

    1) „ne-ar fi făcut plăcere să ne fi semnalat imposibilitatea de a beneficia de serviciile aferente voucherului achiziționat în perioada sa de valabilitate”.
    Așa am și făcut. Voucher-ul ESTE încă valabil. În condițiile în care v-am trimis toate detaliile voucher-ului, sunt convins că persoana care mi-a răspuns putea să verifice foarte ușor acest lucru.
    În plus, informația referitoare la imposibilitatea de a beneficia de servicii a fost menționată încă din primul e-mail. Și repetată în e-mail-urile ulterioare.

    2) „În ceea ce privește anularea voucherului, returnarea acestuia în perioada de valabilitate se poate face prin două metode: fie prin returnarea fondurilor pe cardul de unde s-au retras inițial banii, fie sub formă de bonus.”
    Repet – voucher-ul ESTE în perioada de valabilitate. Vă rog să îmi spuneți unde anume în răspunsurile oferite de dv. apar cele două metode. Sau am înțeles eu greșit formularea cu „_Singura posibilitate_ de anulare a voucherelor este ca…Ț?

    3) „Dacă am cunoaște numele partenerului în cauză, am putea să vă oferim și mai multe clarificări în ceea ce privește această situație”.
    Le aștept. Aveți toate datele, cazul este încă deschis, și sunt convins că nu este foarte greu de găsit.

    Reply
    1. Groupon România

      Noi am răspuns doar la informațiile menționate mai sus, unde nu se precizează niciun nume, nici date de contact ale clientului în cauză. Dacă le-am fi avut, am putut răspunde cu mai multe detalii. Iar cum un nickname nu ne ajută să identificăm despre ce ofertă este vorba, care este valabilitatea voucherului, când a expirat sau dacă nu a expirat și multe alte informații folositoare. În cazul în care doriți să ne furnizați numele sau datele de contact, puteți să ne trimiteți un e-mail la online [at] groupon.ro și vă vom răspunde în consecință.

    2. Meekuu

      Care parte din “aveți deja tichet deschis pe tema asta” n-ați înțeles-o ??? Hai că vă ajut eu, căutați tichetele domnișoarei Luminița Sapera și-o să-l găsiți și pe ăsta. Cu toate datele problemei. Îmi pare rău, ăsta e un site public iar eu spre deosebire de dvs. țin ceva mai mult la datele personale ale utilizatorilor care-mi calcă pragul…

    3. bogd13

      Mi se pare normal ca astfel de probleme să fie rezolvate pe calea „oficială”, nu pe un forum public. Sau ar trebui să înțeleg că în public răspundeți altfel decât atunci când omul vă contactează direct?

  8. Arhi

    ahahahahaha cata-i muia:))))))))))))))))))))))))) deci don’soara Sapera, ia mai ziceti-ne noua cum e cu perioada de valabilitate, ca e interesant.

    Reply
  9. Arhi

    cat de prosti puteti fi? adica serios, cat de prosti? sau afacerea e atat de in cacat de nici macar nu va mai pasa. asta da, pot sa o cred, altfel tind sa am impresia ca angajarile in haznaua aia au fost facute in ordinea inversa a marimii IQ-ului, iar ce a fost peste 100 nu a fost acceptat

    Reply
  10. alexandru

    Nu inteleg cum poate sa afirme ca nu cunosc numele partenerului… Au un mail in care au link catre oferta… pana mea… Ar fi trebuit sa returneze banii in no time si sa ii faca si o reducere mica lui bogd13 pentru viitoare achizitii(daca or mai fi). Oamenii care lucreaza in PR habar nu au sa se puna in papucii unui client….

    Plangerile clientilor nu se gestioneaza intotdeauna ca in manualul cu limbaj de lemn. II recomand doamnei/domnului de la Groupon sa citeasca “Orice reclamatie este un cadou” – Janelle Barlow, Claus Moller, poate invata ceva

    Reply
  11. Groupon România

    Am solicitat datele pe e-mail pentru rezolvarea rapidă şi oficială a situaţiei, comunicând direct cu clientul. Cum ne aflăm în afara programului de muncă, eficientizarea cautării s-ar fi efectuat simplu, evitând căutarea manuală, greoaie şi inutilă în acest caz, prin tichete. Dacă clientul nu doreşte comunicarea în acest fel, o vom continua în timpul programului, după identificarea acestuia.

    Reply
    1. Meekuu

      Colegii/colega dvs a avut astăzi la dispoziție toată ziua să rezolve problema unui client nemulțumit. Site-ul ăsta nu este aici ca să repare greșelile dvs. de comunicare cu proprii clienți (asta nu se face pe gratis în nici într-un caz ) ci este pentru a avertiza alți eventuali clienți cam ce se întâmplă atunci când folosesc serviciile anumitor companii (asta o fac pe gratis ).

      Prin urmare vă sugerez să vă rezolvați problemele cu clienții în timpul programului de lucru. Cum astăzi ați fost catastrofali, ați ajuns pe aici. Mai încercați și mâine. Google indexează…

  12. ABS

    Imi place la nebunie cand vin PR-istii si incearca sa dreaga busuiocul, dar in realitate o fac si mai boacana decat era.
    In alta ordine de idei, nu stiu de ce dar ma asteptam sa fie Bogdan persoana. Pana acum, de cate ori am citit pe aici de unu care a luat-o pe coaja, era ori Meekuu, ori Bogdan :)
    @Groupon Romania: cand intri pe un blog al unui ‘geek’, care este citit bineinteles tot de ‘geeks’, ar fi bine sa va faceti temele. Pagina aia nu e dezactivata de ieri, alaltaieri. Exista posibilitatea de a verifica in cache-uri, si la fel era si cu ceva timp in urma. De exemplu pe 5 septembrie…

    Reply
  13. Razvan T. Coloja

    E mişto când una scrie pe site şi alta îţi spun ei. Pentru că regulile sunt bune doar atunci când servesc interesele companiei. Când e vorba de clienţi, deja e interpretabil. ”Ştiţi, noi ne refeream la bani de Monopoly.”
    Mişto de tot.

    Reply
  14. Darius

    @Groupon Romania: Cum se face ca pe site scrie ca nu salvati datele de card dar atunci cand vreau sa cumpar o oferta nu mai trebuie sa introduc datele, ca sunt deja acolo, trebuie doar sa apas un buton.

    Cum fac sa-mi stergeti datele de acolo?

    Ce se intampla daca cineva-mi sparge contul si cumpara de toti banii ceva? Imi dati inapoi bani virtuali?

    Reply
  15. Cristian

    1. Tare aș vrea să îi aflu numele copilei ăsteia care a terminat SNSPA și se dă PR Groupon
    2. Lumea e mică și la un momentdat roata se întoarce. PR-istele vor fi și ele cliente ale vreunui site de genul. Atunci să vezi pr0n.
    3. Tare aia cu căutarea în timpul programului de lucru. Păi dacă ai terminat, du-te în …. pat
    4. Ia să îmi fac timp pt copiii ăștia in pic. Dacă prind datele cardului că nu au trecut securizat, luni aveți sechestru pe ușă de la CyberCrime. Ce căutați voi, Groupon, să înregistrați datele cardurilor? Vă mănâncă muia?
    5. Da-ți-vă numele; nu vă ascundeți după Gravatar. Nu fiți pizde fricoase.

    Reply
  16. Mirela Pandrea

    Cu toate ca ma pipi pe Groupon si pe serviciile lor apreciez felul dobitoc al romanilor care urla ca li se pastreaza datele de card. Bai nea Cristian de la comentariul cu nr.24 care trimiti CyberCrime unde vrea cucul tau. In primul rand vorbesti ca sa te afli in treaba cand tu de-abia ai descoperit internetul. Aici nu esti in filmele americane mai gogulete. In cel mai rau caz pentru o conexiune non-https or sa primeasca un avertisment verbal si POATE o amenda. In alta ordine de idei orice procesator serios ofera clientilor sai api-ul necesar pentru a face platile direct prin intermediul paginilor detinute de client. Faptul ca nu vedeti voi un iframe sau conexiune catre procesator inseamna fix nimic, iar asta nu inseamna ca datele se salveaza la Groupon (cu toate ca este posibil). Din moment ce api-ul foloseste anumite sesiuni este extrem posibil sa aveti in contul personal salvate anumite date de pe card. Date care, din nou repet, nu trebuie sa fie stocate pe serverele Groupon ci sa fie extrase direct de la procesator, actiune care se logheaza si in caz de abuz poate fi verificat cine a accesat datele respective.

    Chiar ma uimeste ca suntem in anul 2012 si lumea nu stie cum functioneaza un api de procesator si mai mult ca sigur nu are idee ca si unii procesatori din RO ofera aceste facilitati companiilor cu care lucreaza. Avem si noi de gand sa intram in randul lumii macar la capitolul cunostinte generale? Daca tot sunteti pusi pe treaba apucati-va sa trimiteti CyberCrime, Robocop si Batman la milioanele de site-uri de pe internet ce folosesc un api decent in loc de iframe. Cine stie… poate reusiti voi romanii sa inchideti voi gigantii aia care tranzactioneaza anual cateva milioane de comenzi din intreaga lume.

    Nu iau apararea Groupon si nu stiu daca pastreaza sau nu datele clientilor. Daca ai citit comentariul meu si consideri ca le-am luat apararea e cazul sa mai citesti inca o data.

    Reply
    1. Meekuu

      @Mirela, între un api în care eu îmi introduc datele de card și nu văd unde se duc, nu văd că procesatorul salvează datele respective și nu am nici posibilitatea să le șterg eu personal și un iframe în care văd un certificat SSL EV, văd cine este procesatorul și pe cine pot să strâng de gât în caz de ceva, eu unul aleg varianta a 2-a.

      Plătesc de ceva vreme facturi și diverse chestii folosind cardul pe internet. La plata cu PayPal sunt redirectat către PayPal, la plata diverselor facturi din România sunt redirectat către pagina procesatorului. Și mi se pare mult mai decent și mai transparent sistemul ăsta.

      Nu de alta da’ s-ar putea să avem surpriza ca un api din ăla decent de care zici tu să fie decent până în momentul în care câteva mii de clienți se trezesc cu datele de pe carduri pe cine știe unde. Și sincer, clientul final nici n-ar trebui să aibă încredere în ce spune Groupon (că datele se duc la adyen și că totul e bine si frumos, păsăricile cântă, cerul e însorit), ar trebui să vadă asta cu ochii lui. Să fie 100% sigur de treaba asta și să aibă controlul TOTAL asupra modului în care-și transmite datele pe internet.

  17. bogd13

    @Jalane: Trebuie sa precizez ca este un caz izolat. Am folosit la viața mea cam multe site-uri de gen și nu am avut astfel de probleme. Mai mult, am căpătat încredere în site-urile cu vouchere când aflat într-o situație similară (furnizor care a refuzat să onoreze voucher-ul), cei cu site-ul și-au cerut ei scuze față de mine (deși, repet, nu era vina lor!) și mi-au returnat rapid banii. Nu dau nume, ca să nu creez o impresie greșită.

    @Darius: Poti sa faci cerere la ei, si iti sterg ei datele de pe server. E adevarat, dupa ce insisti un pic, dar pana la urma le sterg. :)

    @Cristian: Datele trec securizat (dupa cum a mentionat si Meekuu). E adevarat, este un certificat fara EV, dar este totusi https.

    @Mirela: Este foarte posibil ca în spate datele să meargă direct la procesatorul de plăți. Nu știu dacă acest lucru se întâmplă, și nu pot verifica. Și până la urmă, tocmai aici este problema mea – faptul că nu știu ce se întâmplă cu datele mele, și unde sunt stocate. Poate sunt eu mai paranoic de felul meu, dar e un domeniu în care prefer să evit surprizele :)

    Reply
  18. miticosul

    fa plangere la ANPC. Chiar functioneaza. Nu foarte-foarte repede, dar _functioneaza_. Trebuie doar sa trimiti mail (bine documentat). Sau sa te duci personal si sa faci plangere.

    Reply
  19. Cristian

    In iarna am cumparat un voucher de la Groupon pentru un anumit produs. Cu 2 zile inainte sa expire am sunat pentru a face comanda si am aflat ca nu mai aveau stoc disponibil. Am fost indrumat catre Groupon pentru un refund. Am sunat, am fost rugat sa trimit email cu detalii, am trimis si am primit banii in 2 sau 3 zile. Fara tam-tam si discutii de genul asta. Cred ca ai avut/ ai ghinion de cineva mai ciudat pe la Suport/Finante :)

    Salutari!

    Reply
    1. bogd13

      @Cristian: ghinion-ghinion, da’ chiar de doua ori la rand?? Nu de alta, dar acel mail cu “va dam doar bani virtuali” mi se pare evident ca este “canned reply” la ei – l-am primit practic identic de la doua persoane diferite :)

  20. nexus

    Cum am mai zis: mai bine NU platiti prin card/online in Romania. :)) Majoritatea de la noi abia stiu cum sa prezeinte si intretina un site decent, daramite sa mai integreze si platile… Cum sa nu fiu redirectionat catre site-ul procesatorului de plati si sa-mi “manipuleze” o societate aproape “anonima” datele de pe card? Nu sunt Amazon – maine pot sa dispara si eu habar sa nu am ce s-a intamplat cu datele mele dep e card.
    “Slabuta” abordarea persoanei de la Groupon – cum sa ceri IAR unui client sa iti ofere niste informatii deja furnizate si pe care ar trebui sa le cauti in sistem? Este o jignire la adresa clientului – nu acesta a facut o tampenie (ca sa nu zic “a incercat sa traga pe sfoara” reinterpretand regulile de pe site).

    @bogd13
    Ai sansa de a fi, concomitent, client fidel si “scandalagiu notoriu”. :))

    Reply
  21. Cristian

    Scuze că m-am băgat în treaba oamenilor mari. Acum vreo 7 ani când reclamam o firmă din Germania că stochează datele tot la fel am fost privit. Nu era cine stie ce, era doar o firma de print flyere, carti de vizita etc. După ce un angajat de al lor a plecat cu baza de date s-au impacientat abia.

    Reply
  22. Racheta

    Nu sunt ei procesatorul de plati si nici nu salveaza (1. cel putin nu ar trebui sa le salveze, 2. oricum ei, echipa din Bucuresti, nu controleaza nimic din partea tehnica, pentru ca cel mai probabil si in cazul lor totul se face de la Berlin, in Romania avand numai serivicul de clienti, echipa de buying etc) datele de card. Cum folosesc Adyen, totul se face prin API-ul celor de la Adyen, iar in cazul in care ai mai platit, datele de card raman salvate la procesator pe servere, nu la magazin, magazinul pastreaza doar un hash/id al clientului pe care il transmite procesatorului pentru plati recurente.

    Si nu, in general pe client nu-l intereseaza cine e procesatorul si nimeni nu o sa-ti arate prin Germania, de exemplu, ca tot vorbim de Adyen, cine-ti ia banii de pe card in numele magazinului, pentru ca acolo au depasit nivelul de “iti trantim un iframe cu o pagina de la procesator”.

    Reply
  23. Raluca

    Buna seara, cam asa am patit si eu de curand cu ei. am comandat o bratara insa bratara nu mai venea si trecuse cu mult termenul de livrare asa ca, cum era si normal mi-am cerut de la grupon banii inapoi….si inca astept…mai au cam 3 zile iar apoi o sa le fac un cadou frumos si lor si celor ce trebuia sa imi livreze bratara. sunt niste incompetenti oricum a trebuit sa le dau 2 mailuri si numeroase telefoane pana sa imi trimita un mail cu o promisiune ca banii nu se stie daca ii mai vad. sfatul meu este sa nu mai folositi un astefel de site mizerabil.

    o seara buna

    Reply
  24. Lorena

    Am trecut si eu prin situatia de a trebui sa cer banii inapoi de la Groupon. Dupa un lung sir de emailuri intre mine si cei de la Groupon, am reusit in final sa obtin anularea voucherelor cu restiruirea banilor in contul bancar. Deci se poate! Trebuie doar sa va cunoasteti drepturile si sa va inarmati cu rabdare. Cititi Termenii si Conditiile lor de pe site si acolo scrie ca se poate cere si returnarea banilor. Vor incerca sa va convinga ca nu se pot decat returna in contul groupon sub forma de bani virtuali, dar daca insistati si poate mentionati si ANPC-ul, ii convingeti. :)

    Reply
  25. SUZI

    Teapa de pe Groupon. Am cumparat un voucher sa scot niste poze, voucher de la firma foto4ever. Scria ca fotografiile vor fi pe hartie FUJI dar in urma reclamatiei am primit raspuns ca fotografiile au fost tiparite pe hartie fotografica standard. Fotografii primite dupa ce am trimis de vreo 4 ori mail, indoite si pline de dungi. Pentru refacere totala ar trebui sa mai platesc niste bani…..asa ca nu achitionati vouchere de la FOTO4EVER.
    De la Groupon nu am primit nici un suport.

    Reply
  26. Amalia

    Experienta mea cu groupon este una cat se poate de neplacuta. Am comandat un costum de baie, care arata extraordinar (in poze, desigur) si nu ma refer la modelul feminin, ci la textura materialului, culoare, detalii. Pe langa faptul ca am asteptat mai bine de 3 saptamani, timp in care am stat ca pe ace (mai sa treaca vara pana sa apuc sa-l port), cand am deschis pachetul, am fost tare dezamagita. Material lucois, ieftin, ceea ce parea metalic, era de fapt un plastic auriu, vulgar (se pare ca nu tot ce straluceste e aur). Si colac peste pupaza, a venit si cu o componenta lipsa(scria ca pachetul contine si buretei aditionali- nu ca as fi plans dupa ei, dar ca principiu m-am simtit inselata) Din fericire, am primit o borseta transparenta extrem de practica. Ce m-as fi facut fara ea oare?

    Reply
  27. Amalia

    Ah, si era sa uit. Pe eticheta scrie mare si frumos MADE IN CHINA. Daca vroiam sa sustin economia Chinei, ma duceam in Dragonul Rosu si dadeam 10 lei, nu 60 lei.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *