Fare review la Uber

Vinerea asta am avut bilete unde n-a avut decât cine n-a vrut. Adică la Andre André Rieu. Și pentru că în cazurile în care este implicată aglomerația și balamucul nu-mi place să mă complic să-mi iau mașina și să mă chinui s-o parchez pe undeva prin zonă, am luat un Uber. Pe care Uber îl folosesc cu mare plăcere de ceva vreme, momentul de plăcere maxim fiind când am mers cu un nene cu un Chrysler Sebring (mișto mașină).

Am acceptat tariful suplimentar de 1.5x pentru că era perioadă de vârf vineri după-amiază și am mers către concert cu un Logan (prima oară când am văzut Logan pe Uber). După cursă constat că totalul a fost de vreo 46 de lei si că tariful suplimentar a fost de 1.9x nu de 1.5x cât a apărut inițial. Nu am văzut bine harta primită la final cu traseul parcurs, dar mi s-au părut cam mulți km și cam mare tariful de 46 de lei. Am zis că mă uit mai atent acasă și m-am bucurat de concert. Ajuns acasă constat că traseul parcurs face un spike brusc pe hartă și revine în poziția inițială. Adică ca în poza de mai jos:

uber-traseu

Deschid un fare review la Uber și a doua zi dimineață la 9 primesc răspuns cu tariful recalculat la 29 de lei plus un bonus de 15 lei în contul meu pentru curse viitoare. Și de la momentul în care înjuram nițel Uber c-o seară înainte am ajuns la momentul la care-am făcut “awwwww, uite băi ce mișto e să trateze normal clienții…” aducându-mi aminte când dispecerii de pe la niște companii de taxi de pe la noi, atunci când am reclamat “maimuță” pe mașinile lor mi-au spus “da’ ce vreți să le fac eu ?”.

 uber-tichet

 

Leave a Reply

11 Comments

  1. Zamfi

    Foarte misto customer support-ul, imi place. Asa iti castigi si mentii clienti fideli.

  2. razorsbk

    Ma așteptam la asta. Folosesc destul de des Uber și nu am avut probleme pana acum.

    • Eddie

      Nu trebuie lăsat bacșiș, scrie și la ei în FAQ asta.

    • Bogdan

      Nu este permis sa lasi bacsis. Soferi sunt obligati sa nu primeasca.

    • Alex

      Eu las. Stiu ca nu trebuie, dar ma simt eu mai bine. E fain sa stii ca exista un sistem si ca nu te injura nimeni daca nu lasi, dar cand soferul se comporta cum trebuie, masina e curata, etc., eu las.
      Mi-au mai zis prieteni ca “stric piata”, si chestii d-astea, dar ma indoiesc. Lumea in general prefera sa nu lase, asa ca se vor obisnui majoritatea sa nu lase nimic (mai ales ca e fain sa nu pui mana pe bani), deci nu cred ca stric nimic. :)

  3. Din cate vad GPS-ul a luat-o pe aratura la intrarea in pasajul Marasesti. Ergo a facut Oprescu pasaj subteran pana la Piata Ramnicu Sarat! Wohoo! Ontopic: faina reactia celor de la Uber.

  4. Paul

    Dap si mie imi place Uber. Din pacate nu gasesc masini tot timpul, mai ales dimineata :(.
    Si da, si eu am intampinat un bug si mi-au recalculat apoi tariful.In cazul meu nici nu a trecut sa cer asta, a facut direct soferul asta pentru mine!!

  5. Osy

    Pe stilul, daca tine la 50% din clienti, ne-am scos. La care nu tine, oricum avem de castigat de la restul de 50%.

    Cool business model, tbh.

    • Alex

      Eroarea de GPS e cauzata de telefon (ma rog, de chipul GPS din el), nu de softwareul lor. Lol.

Next ArticleBaze de date clienți